چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

محمدعلی رضازاده :

علیرقم مشکلات مالی وکرونا سخت تمرین کردیم،
انشاالله ماحصل زحمات اتفاق خوبی رقم بخورد .

 

 محمدعلی رضازاده سرمربی بسکتبال ملوان نیروی دریایی بندرانزلی :
علی رقم مشکلات مالی ، شرایط کرونا به سختی تمرین کردیم
و امیدوارم ماحصل زحمات اتفاق خوبی رقم بخورد .

 

 
 
سرویس ورزشی موج برنا _ بسکتبال ملوان نیروی دریایی بندرانزلی سابقه طولانی در لیگ های باستانی و کشوری دارد و پس از وقفه چندساله ، خوشبختانه چندسالی است که پس از حضور دکتر رفیعی دوباره امیدها برای حضور در بالاترین سطوح بسکتبال مهیا شده است .
محمدعلی رضازاده سرمربی بسکتبال ملوان نیروی دریایی بندرانزلی : علی رقم مشکلات مالی ، شرایط کرونا به سختی تمرین کردیم و امیدوارم ماحصل زحمات اتفاق خوبی رقم بخورد .
محمدعلی رضازاده سرمربی ملوان نیروی دریایی بندرانزلی ضمن تقدیر از حامیان همیشگی تیم بسکتبال ملوان نیروی دریایی بندرانزلی گفت : حمایت و حضور دکتر رفیعی به عنوان ریاست هیئت بسکتبال استان ، جناب آقای نادر راستکردارحامی تیم ومرد دوست داشتی ورزش که همیشه حامی ما بوده اند آقای قهرمانی و گیلان نژاد به عنوان ریاست تربیت بدنی بندرانزلی و هیئت بسکتبال موجب شد تا کار را با جدیت دنبال کنیم .
سرمربی ملوانان به اهمیت حمایت تربیت بدنی از بسکتبال هم اشاره کرد و گفت :برای حضور در این رقابتها از حمایتهای امیر طاهری فرماندهی نیروی دریایی ناوگان شمال ،
جناب ناخدا رمضانی ریس تربیت بدنی نیروی دریایی ( نداجا ) و ناخدا صیدانلو ریس تربیت بدنی نیروی دریایی انزلی بهره مند شدیم تا بتوانیم با اطمینان خاطر تمرین نماییم .
وی به حضور بازیکنان چه سرباز چه بازیکنان مطرح در تمرینات علی رقم محدودیتهای کرونا هم اشاره کرد و گفت : کادر فنی و بازیکنان مکمل همدیگر هستند و در کنار هم دلگرم خواهند شد و بدون شک حضور پرشور و بدون چشم داشت فرد فرد بازیکنان دلگرمی ما را دوچندان می کرد و همه آنه سپاسگزارم . 
محمدعلی رضازاده لیگ دسته اول امسال را سخت و پرتعداد و فشار ارزیابی کرد و افزود : در گروه سختی حضور داریم و این کار را برای ما سخت تر خواهد کرد ؛ اما با تلاشی که صورت گرفت و تجربه بازیکنان می تواند کمک حال ما باشد اگر اتفاق غیرمنتظره ای رقم نخورد .
سرمربی بسکتبال ملوان گرگان را مهد بسکتبال برشمرد و افزود : گیلان هم سابقه طولانی در بسکتبال کشور دارد و معتقدم غریب به دو دهه است که حق خود در بسکتبال ایران و آسیا را نمی گیرد و امیدواریم اوضاع با روند خوبی که پیش می رود بهتر شود .
محمدعلی رضازاده سرمربی ملوانان در پایان به اهمیت سلامت و روح و جسم بازیکنان اشاره و گفت : لازم می دانم از بازیکنان پرتلاش ومتعصب ملوان که در این شرایط سخت همراهی نمودند سپاسگزاریم و معتقدم کسب نتیجه مطلوب در گرو تلاش بازیکنان در میدان مسابقه است تا نشان دهد ما برای هر روز تلاشمان هدف داشته ایم .

 






 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna